Технічна складова успіху: основні принципи роботи інженерної служби

Високі виробничі результати могли залишатися тільки мріями, якби не професіоналізм та відповідальне ставлення до обраної справи кожного окремого працівника та відділу. Сьогодні розповідь про Інженерну службу Група Компаній  Енселко.

Бо коли на полях перестає працювати техніка, то у ремонтних майстернях та  на базах розпочинається своя «гаряча пора».

Детальніше  у меседжах від  Дмитра Соловодова, Керівника Інженерної служби Компанії.

Про зміни

Цьогорічна зима стала періодом масштабних змін для нашої служби. Ми розширили сферу діяльності, повністю відмовилися від сторонніх підрядників та самостійно проводимо всі необхідні ремонти техніки.

Про виклики

Капітальні ремонти тракторів – стали викликом для нашої команди.  Адже це дуже відповідальна справа, від якої залежать усі подальші технічні операції протягом сезону. Будь-який простій несе неминучі втрати часу, які для аграрія є неприпустимими. Раніше ми покладались на сторонні сервіси, а тепер – на власні сили.

Про цілі

Мета інженерної служби на наступний рік – максимальне підвищення надійності техніки та ефективності ремонтних процесів. Ми переконані, що зменшення простоїв тракторів та швидкий ремонт безпосередньо вплинуть на зростання продуктивності та ефективності компанії.

Про модернізацію та впровадження новітніх технологій

Модернізація та впровадження нових технологій принесе значні переваги. По-перше, це підвищення продуктивності за рахунок автоматизації рутинних завдань та більш ефективного використання ресурсів. По-друге, це скорочення витрат на виробництво, енергоносії та запчастини.Сучасні технології дозволять здійснювати точний контроль виробничих процесів, гарантуючи високі результати.